Sunday, December 30, 2012

Ποίημα για κάθε καινούριο γαμωέτος

Κουράστηκα
Κουράστηκα ρε πούστη μου
Μάλλον δεν μ'αξίζει κάτι άλλο

Βαρέθηκα ρε πούστη μου
Τις νόρμες και την κανονικότητα
Τα κλισέ και τις συμβάσεις

Κάποτε θα ξεράσω
Παράπονα και απορίες
Θα ξερνάω αηδιαστικές συμπεριφορές

Θα ξερνάω τις λεπίδες
Αυτές που μου κόψανε τα φτερά
Θα ξεράσω ό,τι γουστάρω, ό,τι μισώ

Βαρέθηκα και κουράστηκα
Μάταια και ψευδοτυχαία
να περπατάω πέρα-δώθε

Βαρέθηκα
Το ίδιο γαμημένο τροπάρι
Τα μοτίβα φυλακές και φύλακες

Βαρέθηκα και κουράστηκα
Μόνος και παγωμένος
Στην τσιμεντένια καλύβα μου

Τα ποιήματά μου φαίνονται σκατά
Παίζει και να είναι σχεδόν όλα
Πάντα σε hangover σκέφτομαι και γράφω

Κάποιοι κάποτε τα σκίζαν
Εγώ θέλω να φτύσω την οθόνη
Ας νιώσω και ας μη γράψω ποτέ

Κουράστηκα και βαρέθηκα
Τα ψεύτικα χαμόγελα
Τις τυπικές ευχές

Να πάτε να γαμηθείτε
Σκατά θα είναι και αυτό και κάθε έτος
Εκτός και αν μάθετε ποτέ τι σας γίνεται

Όλα για το ίματζ και τους τύπους
Φύκια,μούχλα,μεταξωτές κορδέλες

Καλύψατε τα κόμπλεξ σας
Με ακριβά ρούχα και αρώματα

Κοροιδεύετε τις ωμές εκφράσεις
Τη γυμνή ψυχή,τον απείθαρχο έρωτα

Στα αρχίδια μου
Στα αρχίδια μας

Κάποτε κάποιοι
Θα ενώσουμε τις μοναξιές μας

Εκείνο το έτος θα φανεί παντού

Η μιζέρια σας
Η ευτυχία μας

0 Comments:

Post a Comment

<< Home